Možnosti platby a způsob dodání
MOŽNOSTI PLATBY
DOBÍRKA:
Částku, která je uvedená ve Vaší objednávce, uhradíte v okamžiku doručení a převzetí zboží od zaměstnance přepravní společnosti, zásilky lze platit kartou.
BANKOVNÍ PŘEVOD:
Platba se provádí předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se Vám na mail zašleme údaje potřebné pro převod peněz. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1 pracovního dne, zboží je odesíláno v den přijetí peněz na náš účet. Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
HOTOVĚ OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ:
Při zvolení této platby bude Vámi objednané zboží pro Vás připraveno v naší prodejně. Platit jej budete na místě hotově nebo platební kartou, poté Vám bude zboží vydáno.
GOPAY:
GoPay je online platební systém, který umožňuje platit různými online platebními prostředky, jakou jsou např. platební karty, ePeníze, mPeníze, Mojeplatba a spousty dalších. Tento systém je určen uživatelům, kteří neradi platí při převzetí hotovostí a chtějí mít zboží co nejrychleji doma. (GoPay je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. GoPay zaručuje uživatelům pohodlí běžných plateb po síti a obchodníkům jistotu okamžité platby za služby a zboží v elektronické komerci.) Po odeslání objednávky jste automaticky přesměrování na stránky GoPay, zde si můžete zvolit druh elektronické platby, která Vám vyhovuje nejvíce. Ihned po provedení platby přes platební systém GoPay, jsou peníze připsány na náš účet, zboží je následně odesíláno, při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
ZPŮSOB DODÁNÍ
Zboží zasíláme přepravní společností DPD, způsob doručení si zvolíte v nákupním košíku.
DPD:
U zásilek zasílaných DPD Vámi objednané zboží zasíláme vždy nejpozději následující pracovní den, pokud zboží není skladem, řídí se doba dodání údajem uvedeným v detailu produktu, pokud by doba dodání měla být delší, budeme Vás informovat. Zboží je doručeno obvykle již následující pracovní den. Před doručením zásilky budete informován řidičem prostřednictvím sms. Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od doručovatele oznámení o nedoručené zásilce, na oznámení bude uveden kontakt, na kterém si můžete konkrétně domluvit další předání. Po druhém neúspěšném dodání se zásilka vrací se zpět k nám. O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem, dále také mailem od DPD ve kterém najdete odkaz na sledování Vaší zásilky a další potřebné informace o zásilce.
